BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

AKU HANYALAH INSAN BIASA...

Jika aku terjatuh bantulh aku untuk bangun semula...

Jika aku tersesat pimping la aku ke jalan yang betul..

gEngs

Saturday, October 09, 2010

me is mine

adusss dusss dusssss....
penatnya baru balik dr praktis senamrobik...
oppsss lupe nk bg salam...assalamualaikum..
esk group kiteorg ade test aerobik...
arap2 wat yg terbaek dr ladang la...huhu
dlm kepenatan nie pn aku nk singgah jgak kat blog aku nie...
aku xkire wlaupn dh ngantuk tahap mambang dh nie..

sori la lau bahase aku kasar kdg2 gune 'sy' kdg2 'aku'...
nia la diri aku yg sbnar...aku gune semua sy awk, ko aku, aku mu...
tp ikut keadaan la...senang je petua ye ikut cam org ckp nge kite baru leh serasi nge semua org...

apa yg aku nk mengarut mlm nie ye...ntah la
aku anggap blog nie cam diari aku dh sume ak catat je ikut alunan tangan...ceewahhhh
opppss silap...blog nie pakwe aku la....jgn ngajuk ye yunkk..
ok la aku dh stat mengarut nie nmpaknya aku kne tido dh nie..
kne kumpul tenaga byk2 tuk test esk..
arap sumenya jdi spt yg dirancang walaupn aku tau aku hnya dpt merancang je..
hanya Allah yg dpt tentukn segalanya..Dia tahu ape yg telah berlaku, yg sedang berlaku n yg akan berlaku...
Dia tahu jgak ape yg terbaik tuk hamba Dia...
ok la aku tido dulu ye...arap2 dpt mipi indah2...
dpt date same nge pakwe Lee Donghae ke...haha..berangan..
arap2 dpt mimpi jupe sidia...
lam mipi je leh jupe...hehe
ok nite...assalamualaikum...

0 comments: