BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

AKU HANYALAH INSAN BIASA...

Jika aku terjatuh bantulh aku untuk bangun semula...

Jika aku tersesat pimping la aku ke jalan yang betul..

gEngs

Friday, March 04, 2011

my bestday

juper kat uncle yahoo tadi..sweet jgak dapat kek kitty nie kn..:D
assalamualaikum...
hai pe khabar syumer..hehe
malam nie cayer nak kongsi 1 info yang baru cayer jumpe..
tak ahu la lau k0rang dah tahu kan...cayer nak kongsi jgak.. xkire xkire!!!!


camni tadi cayer terniat nak tahu tarikh lahir cayer dalam bulan Islam..
dah lame cayer niat nak cari hanye malam nie terserious cari betul2..:D
cayer siasat punye siasat gune uncle yaho0 xsempat nak c0ll c0nan ed0gawa 0r shinishi kud0 tadi..


penyiasatan cayer berhasil dalam mase 5 minit jer..tahniah tuk diri cayer sendiri..:)
tau tak cayer jupe kat ane??
kat web i luv Islam...kat bahagian forum..
kat citu dia kongsikan pengalaman dia mengikuti majlis ilmu berkenaan ilmu falak...
di majlis tu la dia pelajari kaedah mengira tarikh lahir supaya terhasil dalam bulan Islam..
tapi yang cedihnye dia tak bagitahu pulak macam mana kaedah 2...
dia hanya sharekan 1 link yang menentukan tarikh dalam Islam..
klik cini yer..


akhirnya cayer tahu la tarikh lahir cayer dalam bulan Islam..
25 safar 1410...bersamaan 30 Januari 2011...
so birthday cayer dah lepas dah...huhu xder present pun...
cayer nak teka nie..cuber terjemahkan dalam kalendar biase besday cayer 2..:D
selamat mencube yer...aja aja fighting ;)

0 comments: