BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

AKU HANYALAH INSAN BIASA...

Jika aku terjatuh bantulh aku untuk bangun semula...

Jika aku tersesat pimping la aku ke jalan yang betul..

gEngs

Wednesday, March 02, 2011

awAk jaGa s0LaT, cAyeR jaGa awAk.....

awakkkk....
cayer cintakan awak kerana agama awak...
andai ilang agama awak...
ilang la cinta cayer utuk awak...


mate cayer lebam xcukup tido..:(
awakkk....
awak tahu kan ape tiang agama kita??
xperlulah cayer bagitahu awak dah tahu kan...
so..awak jaga lah solat awak seperti awak jaga hubungan kite....
cayer pun janji akan jaga solat cayer sebaik mungkin...
thanks a lot awak selalu ingatkan cayer tentang solat...


setiap kali mesej n col awak selalu tanye cayer...
dah solat belum...makan belum...
cayer hepy cangat awak...
awak utamakan solat cayer dulu...


dari dulu ag cayer impikan ditanye camni...
cayer selalu doa supaya ditemukan dengan seseorang yang betul2 cayangkan cayer n akan jaga cayer betul2..
terima kasih sangat2 awak...
cayer sayang awak....
arap2 inilah cinta terakhir kiter..


awak bukan cinta pertama cayer...
n cayer pun bukan cinta pertama awak...
tapi inilah cinta TERAKHIR kita...aminn, insyaAllah...


awakk..
awak jagalah solat awak n teruslah ingatkan cayer tentang solat...
insyaAllah cayer akan jaga awak n hubungan kiter ini elok2...
cayer cayunk awak sampailah nafas terakhir cayer...

0 comments: